Speelgoedbeurs 2017

De speelgoedbeurs is op donderdag 16 november van 19:30 tot 21:00  en op vrijdag 17 november van 9:00 tot 10:00.

 

In de Speel-o-theek, Edisonstraat 47, 1221 ET Hilversum

 

Inbreng: woensdag 15 november 09.00 – 11.00, 14.00 – 16.00 en 19.00 – 21.00.

 

De Speel-o-theek is op 15 november gesloten voor de uitleen.

 

Afrekenen & ophalen niet verkocht speelgoed:
Woensdag 22 november 15.00 – 16.00 uur en zaterdag 25 november 10.00 – 11.00 uur

Materiaal dat na die tijd niet is opgehaald, zal worden beschouwd als geschonken aan de Speel-o-theek of het goede doel.

 

Regels voor de beurs:

De beurs is voor speelgoed, kinderboeken en spelletjes.

We nemen geen video’s, knuffels, kleding en babyartikelen in.

1/3 van de opbrengst van de verkochte artikelen is voor de speel-o-theek.

Wel moet het minimaal € 1,- waard zijn.

Het materiaal moet schoon, compleet en in goede staat zijn.

Speelgoed op batterijen moet het doen.

Gekopieerde cd-rom’s of dvd’s zullen niet worden geaccepteerd.

U bepaalt zelf de prijs ( eventueel in overleg met een medewerksters).

Wilt U er ook aan denken om alles goed te verpakken, dus niet los in een doos.

Anders is de kans erg groot dat onderdelen zoek raken.

Hoewel wij uw ingebrachte materiaal met de grootste zorgvuldigheid

behandelen, kan de Speel-o-theek niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele schade aan en / of verlies van het ingebrachte materiaal.

Speelgoed dat niet op de bovengenoemde tijden is opgehaald, zal worden beschouwd als geschonken aan de Speel-o-theek of het goede doel.

 

Hoe gaat het speelgoed inbrengen?

Wilt u dit jaar speelgoed inbrengen, maar niet al te lang in de rij staan? Dan kunt u de inbrenglijst uitprinten en invullen op de onderstaande manier. We hopen zo het inbrengen sneller en soepeler te kunnen laten verlopen.

 

Het idee is dat U als het mogelijk is alle artikelen zo goed mogelijk omschrijft en op de lijst noteert. Dus bijvoorbeeld niet boek maar boek Pinkeltje of Dribbel puzzel. Ook zou U alvast de vraagprijs kunnen noteren.

U zou ook alles al thuis kunnen doen. Dus de lijst(en) invullen, en het speelgoed coderen op een sticker. Als U dit wilt doen heeft U wel uw eigen lijstletter nodig. Deze kan U per email aanvragen. Iedere inbrenger krijgt een eigen lijstletter en elk speelgoed zijn eigen code.

Op de sticker moet U eerst uw letter(s) noteren en daarna het nummer van het artikel op de inbrenglijst. Daar onder noteert U de prijs. Bijvoorbeeld: A 2. €2,- . Het minimum verkoop bedrag is € 1,-. Alles kan op hele en halve Euro’s worden geprijsd. Dus niet op bijvoorbeeld 2,95.

 

Vindt U dit alles te ingewikkeld of heeft U er gewoon geen tijd voor dan doen we dit natuurlijk ook graag samen met U tijdens de inbrenguren voor de beurs.

 

Met vriendelijke groet; de Beurscommissie

 

Vragen of lijstletter aanvragen?

erie@visserpost.nl

035-6855189